Коментарі

2 comments

  1. Доброго дня, пані Галино!
    Ви є головою журі ІІІ етапу олімпіади з математики в Київській області, який проходив 17.01.2016 р. на базі Академії неперервної освіти (м.Біла Церква).
    Як батьки учасників, дуже здивовані розподілом місць за результатами олімпіади.
    Відповідно до п.5.4 чинного Положення про учнівські олімпіади (Наказ МОН № 1099 від 22.09.2011) визначення переможців має відбуватися за кожним класом окремо відповідно до рейтингу в списку даного класу!
    Учасник, який отримав третину балів (7 клас – 12 балів, 8-11 класи – 14 балів) і потрапив до верхніх 50% в рейтингу є переможцем (має отримати ІІІ місце).
    Отже, проаналізувавши результати по всіх класах, нарахували 15 дітей, що не отримають дипломів переможця!!!!!!
    Сподіваємось на Вашу об’єктивнісь та коригування результатів олімпіади в інтересах учасників.
    Дякуємо.

    1. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧАСНИКІВ ІІІ ЕТАПУ ОЛІМПІАДИ

      До перших двох задач завдання кожної паралелі требо було навести лише відповідь.

      Мета – звести до мінімуму кількість оцінок «нуль». Рівень складності цих задач не виходив

      за межі вимог ЗОШ. Їх розв’язок оцінювався виходячи з 3 балів.

      Пакет основних задач (4 задачі у 7 класі, 5 – у 8-11 класах) за рівнем складності

      наближався до завдань пропонованих Міністерством освіти і науки України для проведення І

      туру ІІІ етапи учнівської олімпіади з математики.

      Враховуючи останнє формувалися й критерії щодо визначення переможців змагань.

      У 8-11 класах, учень повинен був набрати не менше як (41 – 6) : 3 + 6 = 17,7 бали,

      тобто 18 балів; у 7 класі – не менше як 34 : 3 + 6 = 17,3 бали, тобто 18 балів.

      До перших двох задач (у всіх класах) треба було навести лише відповідь. Правильна

      відповідь оцінювалася у 3 бали. За нечітку відповідь (вказано межі числа, а не саме число)

      або якщо відповідь неповна (наведено з чотирьох чисел лише два або три) оцінку було

      знижено на 1-2 бали.

      Задачі №3 – №6 у 7-му класі та №3 -7 у 8-11 класах оцінювалися цілим числом балів

      від 0 до 7.

      7 балів – повне та бездоганне розв’язання задачі.

      5-6 балів – розв’язання міститиь незначні недоліки, похибки, неточності.

      3-4 бали – задача розв’язана наполовину, в залежності від просування до повного

      розв’язання.

      2 бали – наведено правильну відповідь і є незначні коректні кроки просування в

      напрямі правильного розв’язання.

      1 бал – наведено правильну відповідь і відсутні коректні кроки просування в напрямі

      правильного розв’язання.

      0 балів – відповідь неправильна, відсутні коректні та змістовні кроки просування в

      напрямі правильного розв’язання.

      Зауваження: правильний рисунок до умови задачі не оцінювався.

Залишити відповідь до Галина Апостолова Скасувати відповідь